divendres, 3 d’octubre del 2014

Presentació!



Ens trobem al darrer curs del grau d’infantil! Pareixia que no arribaríem mai però ja hi som! Be doncs, aquest any el bloc anirà dedicat a l’assignatura de “Mitjans i recursos tecnològics com a procés d’aprenentatge”. Per a mi, aquesta assignatura és la que finalitzar la meva formació en l’àmbit de les noves tecnologies ja que encara que els altres anys hem fet blocs i em utilitzat la web 2.0 no tenim fluïdesa a l’hora de fer-les servir, en el meu  cas per exemple, he pogut aprendre a utilitzar blocs i altres programes com “power point” i “movie maker”, entre altres. Està clar que encara no m’he tornat una experta però si penso que soc capaç de manegar-los i això et fa sentir realitzada ja que es una gran ajut per a les presentacions de treballs. Per tant, amb aquest any esper poder desenvolupar una mica més les meves competències amb les TIC ja que com a futura mestra soc conscient de la importància que tenen aquestes en l’educació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada